vrijdag 9 december 2016

Fiets stuk op Stolwijk

Grijs weer, geef mij maar vorst met een strak blauwe lucht. Aambeienweer dit. Het weekend is volgens mij niet veel beter. Fiets is in elkaar gelopen in Stolwijk. Begon zwaar te trappen en nog zwaarder en nog en nog en....Daar stond die ouwe dan. Lager aan bonken in mijn achterwiel. Wat een pisbakstaal tegenwoordig! Heb een fiets staan van 70 jaar oud en die werkt nog prima. Koop je een verse twee ...jaar geleden waar ik al drie keer met klachten mee terug ben geweest bij die geweldige rotfietsenzaak van Goverwelle (Profile). Er hangt zo'n onvoorstelbare rotsfeer in die winkel. Ze laten je chronisch 30 minuten wachten voor je eindeijk aan de beurt bent en dan geeft men je een gevoel of je van geluk mag spreken dat men je klacht aanhoort. Heb hem daarom ter reparatie aangeboden bij een kleinere fietsenwinkel op Stolwijk en kreeg een gazelle-fiets mee om naar Ammers te peddelen. Niet mijn fiets die Gazelle. Trap je dood.Maar was al lang blij dat ik niet die 15 km behoefde te lopen. Enfin, laat ik maar een lekker plaatje zetten die ik een dag of wat geleden maakte toen het weer nog glimlachte. En even een tip van mij: mocht je een verse fiets willen kopen, neem hem af van de kleinere fietsenmaker i.p.v die megazaken. Goed, je bent misschien een paar tientjes duurder uit maar de service is vaak wel top.