donderdag 3 november 2016

Molens en reusachtige negers



Moest even naar de Kinderdijk om het boek “dijkleger” van Ooms op te halen bij een particulier die het verkocht voor een paar euro. Meende dat ik mijn auto wel even bij de Kinderdijk kon parkeren maar er kwam direct een reusachtige neger die er werkt als parkeerwachter op mij af. Ik mag ze wel die reusachtige negers dus dat zat goed. “Mineer u mag hier nie parkeer nie,” begon hij. Ook dat vond ik lief. Die man doet zijn werk en we moeten zuinig zi...jn op reusachtige negers want ze kunnen vaak goed boksen en ik houd van een flinke lel, zolang ik um niet zelf krijg dan. Na wat praten over en weer kreeg ik 5 minuten gratis parkeren wat meer is dan je van een bleekscheet vaak krijgt. Schoot snel deze plaat en stak mijn duim op naar de grote neger die zijn prachtige tanden bloot moest lachen, want zo zijn ze dan ook nog, die reusachtige negers.