donderdag 28 januari 2016

Peniskokers en zilverreigers (molenwaard)

Gisteren even de omgeving aan het verkennen en naar de Singelandse plassen gefietst. Er liep een oudere man (65) met een lange lens en hij richtte op een boom dus ik verwacht dan een vogel, maar er zat niets. Loos richten dus. Een soort seks zonder orgasme.Ik raakte in gesprek met de man, want dat doet een beschaafd mens. Vroeg hem wie hij was en wat hij zoal deed met zijn foto's? Had het over zij...n materiaal en of het beviel? Of hij op internet actief was en hoelang hij al fotografeerde? Een aardige man enkel toen we uit elkaar gingen, besefte ik dat de beste man geen enkel interesse had wie ik was, wat ik met mijn foto's deed, waar ik mee werkte etc. Geen enkele vraag.

Een redelijk beeld van hoe gesprekken vaak lopen en je hebt dan toch een gevoel van uit ballans zijn. Een soort katertje. Mijn ervaring is wel: hoe langer de lens is waar een zeker persoon mee rondloopt, des te minder interesse hebben ze in jou. (niet altijd, maar vaak wel) De bosjesmannen steken elkander de loef af met de afmeting van hun peniskoker. Maar daar maakt de moderne mens zich dus niet schuldig aan. DIe hangt gewoon een 400/500 om zijn nek en voelt zich potent en verheven...
Enfin, ik kwam wel thuis met een leuke van een overvliegende zilverreiger....

1 opmerking:

  1. Wat een supermooie foto, lekker met die blauwe lucht erachter en weer een leuk verhaal, en ik denk dat je nog gelijk hebt ook :-)
    (ik heb wel eens tussen een heleboel van die lange lens bezitters gestaan met mijn Panasonic Lumixje en ze keken mij met opgetrokken wenkbrauw aan...."wat heb jij hier te zoeken" werd nog net niet gezegd.)
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen