donderdag 5 november 2015

Mag ik uw foto's gebruiken?

Je woont nog maar net op je verse stek of de vraag valt al op de mat: ik ben beheerder van de site in deze omgeving (de site?). Wij (gespleten persoonlijkheid want nu is die ik plotseling een wij) zouden graag uw foto's gebruiken voor onze site, uiteraard onder naamsvermelding. Waar kunnen we de foto's vinden zonder logo? Alvast bedankt.
Men gaat er eigenlijk al van uit dat jij: “ja zegt."
Ik ben zo blij dat al mijn werken sinds twee jaar allemaal een watermerk en een olieverfbewerking hebben, want je voelt je toch bevestigd als je terugschrijft dat je niet meedoet aan "de site" en dat men ze gewoon zelf moet zien te maken. Bevestigd omdat men nagenoeg altijd boos wordt als men niet krijgt waar men om vraagt. Maar ik krijg ook zo zelden waar ik om vraag voor niets. Enkel de griep, maar daar vroeg ik nu juist niet om.....