donderdag 7 mei 2015

Ritje op de harley in de Krimpenerwaard

Ik had haar verwaarloosd, het is waar. Drie jaar onder een dekentje in de koude klamme schuur. Dat is nie goed nie voor de oude dame. Die wil ook wel eens flink bereden worden en heet worden. Voor straf braakte ze een halve liter olie uit de overloop die ik mijn klompen liep. Eigen schuld, niet waar. Dus ik heb haar een nieuwe accu gegeven en in de zon gezet en haar vastgekleefde koppelingsplaten heet gemaakt en losgekregen. Ik heb haar van een liter verse olie voorzien en heb haar toen weer bereden. We zijn naar de molen geweest en hebben daar wat shots getrokken. Daarna op de bonnefooi wat rondgescheurd waarbij ik haar niet ontzag. Ze vond het erg fijn en staat nu na te hijgen in de schuur. Dat heb je als je de 50 jaar nadert en nog bereden wil worden. Eigen schuld.....